Sayfalar

26 Kasım 2011 Cumartesi

MISIR UNLU PIRASALI KÖR PİDE




Hamuru İçin:Mısır unu, 1 çay bardağı süt, 1 kaşık yoğurt, 1 çay bardağı sıvı yağ, 2 yumurta, 1 paket kabartma tozu, Alabildiğine ılık su, Tuz , Şeker
İçi İçin : Yarım kilo pırasa çok ince kıyılır. Az yağla, çok az kavrulur. İçine tuz ve kırmızı toz biber eklenir.
Yapılışı : Malzemeler karıştırılıp, elle yoğurulur. Hamurun 2/3'si yağlanmış tepsiye koyulur. Üzerine yapılan iç harcı koyulur. Kalan hamur, ılık suyla biraz daha sulu kıvama getirilir. Harcın üzerine dökülür. Çörek otu serpilerek, fırına verilir.
          

5 yorum:

  1. Süprizzz!! Hülyacım bloğun hayırlı olsun canım benim. Pes etme, kaldığın yerden devam et. öpüyorum çok sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nurancım. Öpüyorum bende çok :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Hülya Hanım,
    Bloğunuz hayırlı olsun.
    Ne kadar canlı canlı blog bu böyle...

    YanıtlaSil
  4. Ara sıra giriyorum.Yeni tarifler bekliyorum:))))

    YanıtlaSil