Sayfalar

7 Şubat 2013 Perşembe

KABAK TATLISI

 
 


Malzemeler
  • 2 kg balkabağı,
  • 1 su bardağı su
  • 3 su bardağı toz şeker
Hazırlanışı:  Kabakların kabuklarını soyup dilimliyoruz, derin bir tencereye sıra sıra koyup her sıranın arasına şeker serpiyoruz. Kalan şekeri de üstüne döküp, suyunu da ilave edip kısık ateşte kabaklar yumuşayana kadar pişiriyoruz. Kaynadıktan sonra, tencerenin kapağını yarılayıp kısık ateşte pişirmeye devam ediyoruz.
Tencerenin başında kontrol etmek gerekiyor arada,  tatlının taşmaması için. Ceviz yada fındık serperek servis edebilirsiniz. Afiyet olsun...

2 yorum:

  1. Hülya hanımcığım muffin tarifini beğenmenize sevindim, afiyetler olsun.. Kabak tatlısını çok severim ve sık sık da yaparım. Ben kabakları bir gece şekerleriyle birlikte bekletiyorum ve ertesi gün su eklemeden pişiriyorum, sonrasında da eğer vaktim varsa tam pişmeden alıp 10 dk kadar da fırında pişiriyorum çok leziz oluyor isterseniz bir de öyle deneyin...

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  2. Hülyacım görüntü süper, eminim tadıda öyledir. Afiyetler olsun canım sevgiler:)

    YanıtlaSil